Servis slušnih aparata potreban je radi redovnog održavanja ili u slučaju kvara uređaja. Naš tim u centralnom servisu u Beogradu, na adresi Zeleni venac 6/1 popraviće vaš aparat, a budući da na lageru imamo veliki broj originalnih rezernih delova, usluga popravke će biti brza i efikasna. Kontaktirajte nas!
Kada je potreban servis slušnih aparata?
Kako bi se aparat što manje kvario, potrebno je redovno ga održavati. Održavanje slušnih aparata je podjednako važno kao i navikavanje na njega. Kada pravilno rukujete sa njim i svakodnevno ga održavate, smanjuje se mogućnost iznenadnih kvarova i oštećenja.
Ipak, kvarovi nisu nemogući.
Ukoliko ste primetili kvar na slušnom aparatu ili probleme u funkcionisanju – vreme je da ga donesete u servis kako bi bio dijagnostikovan i pravovremeno rešen.
Kako izgleda popravka slušnih aparata kod nas?
Oticon aparat možete predati na servis slušnih aparata u Audiovox predstavništvu gde ste ga nabavili. Tom prilikom, zaposleni će još jednom pregledati aparat i utvrditi da li je problem moguće otkloniti na licu mesta. Ukoliko to ipak nije moguće – aparat se šalje u naš centralni servis u Beogradu.
Ako niste u mogućnosti da donesete aparat u predstavništvo gde ste ga nabavili, možete ga poslati i poštom u naš centralni servis na adresu Audiovox, Zeleni venac 6/1, 11000 Beograd. Ukoliko nam šaljete poštom, uređaj mora biti spakovan u originalnu kutiju (ili neku slične jačine) radi bezbednog transporta. Na papiru napišite koji problem imate sa aparatom uključujući vaš kontakt telefon i adresu.
Dijagnostika slušnog aparata je besplatna.
Nakon toga kolege iz servisa će vas obavestiti o ceni popravke, pri čemu ćete se izjasniti da li želite da se popravka izvrši ili ne.
Pored kvarova kada je još potreban servis slušnih aparata?
Kako izgleda redovan servis i zašto je važan?
Redovan servis se preporučuje makar jednom godišnje, čak i kada aparat deluje ispravno. Tokom pregleda proverava se ispravnost mikrofona, pojačala i baterijskog dela, a po potrebi se vrši i fino podešavanje i prilagođavanje zvuka vašim trenutnim slušnim potrebama. Na taj način aparat zadržava maksimalnu funkcionalnost i komfor pri nošenju.
Da li je potrebno profesionalno čišćenje slušnih aparata?
S vremenom se u aparatima nakupljaju prašina, ušni vosak i vlaga, što može uticati na kvalitet zvuka. Stručno čišćenje u servisu, uz zamenu filtera i cevčica, vraća aparat u optimalno stanje i sprečava ozbiljnije kvarove.
Treba li da donosim aparat samo kada se potroši baterija?
Ne nužno. Iako baterije često izazivaju probleme u radu, preporučuje se da aparat povremeno donesete i na proveru, naročito ako primetite promenu u jačini ili čistini zvuka. Naši stručnjaci će brzo utvrditi da li je u pitanju baterija ili nešto drugo.
Šta podrazumeva pravilno održavanje slušnih aparata?
Redovna nega produžava vek slušnih aparata i obezbeđuje jasan, stabilan zvuk svakog dana. Dovoljno je da se pridržavate nekoliko jednostavnih pravila:
- Čuvajte aparat na suvom i bezbednom mestu, daleko od vlage i toplote.
- Kada ga ne koristite, isključite uređaj i izvadite bateriju.
- Brišite aparat mekom, suvom krpicom, bez vode i hemikalija.
- Uklonite nakupljeni vosak sa nastavka ili filtera.
- Ne nosite aparat tokom kupanja ili plivanja.
Kontaktirajte nas i prepustite svoj aparat profesionalcima
Naš tim je sertifikovan za popravke i održavanje aparata za sluh, te možete biti sigurni da ovu uslugu prepuštate profesionalcima.
Kontaktirajte nas ili posetite bez zakazivanja na nekom od predstavništva i popravićemo vaš aparat efikasno i brzo!
Produžena garancija
Dužina garantnog roka slušnih aparata regulisana je Zakonom o zaštiti potrošača u trajanju od 24 meseca. Audiovox je obezbedio za svoje klijente mogućnost produženja garantnog roka za dodatnih 12 meseci, po pristupačnim cenama. Sprečite neplanirane i neželjene troškove i iskoristite mogućnost produženja garantnog roka. Uslugu produžene garancije možete ostvariti u svakom predstavništvu Audiovox-a.

